Terminai ir sąlygos

Šis puslapis yra UAB OMUO nuosavybė .

UAB OMUO įsipareigoja saugoti privatumą jums naudojantis mūsų puslapiu. Esame įsitikinę, kad geriausias būdas apsaugoti mūsų puslapio vartotojų privatumą yra pateikti jiems visą surinktą informaciją ir užsitikrinti, kad jie supranta ir sutinka ja naudotis. Mes kartais keičiame savo privatumo politiką ir visada pranešame apie tai savo puslapyje, kad visada galėtumėte sužinoti, kokią informaciją turime, kaip ja naudojamės ir kokiomis aplinkybėmis ją atskleidžiame.

Savo puslapyje galime skelbti visus pasikeitimus, o jūs nuolat turėtumėte tikrinti naujienas. Atkreipkite dėmesį, kad puslapyje yra nuorodos į kitus puslapius ir iš kitų puslapių. Mes neatsakome už kitų puslapių privatumo politiką ir jų turinį, be to, mūsų privatumo politika negalioja kitų puslapių atžvilgiu.

Kur saugomi duomenys? Ar jie yra saugūs?

Informacija apie jus yra saugoma mūsų vidinėje duomenų bazėje, kuria gali naudotis tik savi darbuotojai. Nors ir siekiame kuo labiau apsaugoti jūsų asmeninę informaciją, bet negalime užtikrinti jos 100% saugumo, todėl pateikdami informaciją jūs prisiimate atsakomybę. Kai informaciją apie save persiunčiate mums, dedame visas pastangas, kad savo sistemose užtikrintume jos saugumą.

Darbuotojai ar šalys, teikiančios paslaugas SPA CEYLON, gali prieiti prie šios informacijos, tačiau yra įpareigoti ją saugoti, neatskleisti ir naudoti ją tik SPA CEYLON paslaugoms.

Ar mes naudojame slapukus?

Slapukai yra informacijos dalis, kurią naršyklė išsaugo jūsų kompiuterio standžiajame diske. Dauguma internetinių naršyklių automatiškai priima slapukus, bet jūs galite apsisaugoti nuo to, pakeitę nustatymus savo naršyklėje. Mes slapukus naudojame tik tam, kad matytume, kokius puslapius skaitote mūsų internetinėje svetainėje, sužinotume, ar puslapyje lankėtės anksčiau, ir kuo geriau aptarnautume jus.

Keisdami savo naršyklės nustatymus, jūs galite priimti visus slapukus, būti įspėtas, kada slapukai nustatyti, arba atsisakyti slapukų visai. Tačiau, nusprendę atsisakyti visų slapukų, jūs negalėsite matyti kai kurių puslapio dalių.

Kas yra slapukas?

Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį). Slapukų būna skirtingų: laikinieji slapukai (arba seanso slapukai) – pašalinami, kai užveriama naršyklė; nuolatiniai slapukai – nepašalinami ir lieka tol, kol pašalinami aktyviais veiksmais arba kol baigiasi jų galiojimas.

Kaip pašalinti slapuką?

Daugelis naršyklių yra nustatytos taip, kad automatiškai priimtų slapukus. Galite naršyklėje slapukus išjungti, bet žinokite, kad jeigu taip padarysite, galite netekti galimybės naudotis daugybe funkcijų, kurios būtinos, kad interneto svetainė veiktų kaip dera. Jeigu jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos apie tai, kaip išjungti slapukus per naršyklės nuostatas ir kaip pašalinti slapukus, kurie jau yra jūsų kompiuteryje. Kad pašalintumėte slapukus iš mobiliojo telefono, turėsite pasiskaityti telefono naudojimo instrukciją.

Slapukų tipai

Būtinieji slapukai: tokie slapukai yra būtini tam, kad galėtumėte žvalgytis po interneto svetainę ir naudotis jos funkcijomis, tokiomis kaip prieiga prie saugių interneto svetainės sričių. Be šių slapukų negalėtų būti jūsų pageidaujamos paslaugos, pavyzdžiui, pirkimo internetu. Veikimą gerinantys slapukai: šie slapukai renka informaciją apie tai, kai naudotojai naudojasi tam tikra interneto svetaine, pavyzdžiui, kurie puslapiai lankomi dažniausiai ir ar lankytojai iš tinklalapių gauna klaidų pranešimų. Šie slapukai nerenka informacijos, leidžiančios atpažinti svetainės lankytoją. Visa šių slapukų renkama informacija yra bendrojo pobūdžio, todėl anoniminė. Ji naudojama tik svetainės veiklai pagerinti.

Funkciniai slapukai: šie slapukai leidžia interneto svetainei įsiminti jūsų pasirinktus dalykus (tokius, kaip jūsų vardas, kalba ar regionas) ir pasiūlyti patobulintas, jums asmeniškai pritaikytas funkcijas. Šių slapukų renkamą informaciją galima padaryti anonimine, be to, jie negali stebėti jūsų naršymo veiklos kitose interneto svetainėse.

Tiksliniai arba reklaminiai slapukai: šie slapukai naudojami tam, kad rodytų reklaminius skelbimus, kurie turėtų būti įdomūs būtent jums ir atitikti jūsų interesus. Jie taip pat naudojami tam, kad tam tikras reklamas matytumėte tik tam tikrą kartų skaičių ir kad padėtų matuoti reklaminės kampanijos efektyvumą.

Jūsų sutikimas

Naudodamiesi šiuo puslapiu ir pateikę jame informaciją, jūs sutinkate, kad jūsų asmeniniai duomenys bus surinkti ir panaudoti aukščiau aprašytiems tikslams.

Prekių grąžinimo tvarka yra nustatyta vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217
“Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis,
pagal kurias nurodoma, kad kokybiški parfumerijos ir kosmetikos gaminiai yra nekeičiama prekė.

Tuo atveju, jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai
el. laišku: info@spaceylon.lt arba telefonu +370 616 18173
(nuo 10.00 iki 18.00 val. darbo dienomis) per 14 darbo dienų nuo jos gavimo.

Taip pat išsaugokite pirkimą patvirtinantį dokumentą arba el. pašto kopiją.

Produktas keičiamas tik tuo atveju, jeigu nebuvo pažeista pakuotė, produktas nebuvo naudojamas ar įsigytas su nuolaida.

Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Rekvizitai:
UAB OMUO
Įmonės kodas: 304582857
Adresas: Vokiečių g. 28 – 3, Vilnius, LT-01130, Lietuva
Tel.: +370 616 18173
Atsiskaitomoji sąskaita: LT16 7180 3000 4346 7137
AB Šiaulių bankas

MOKĖJIMO INICIJAVIMO PASLAUGOS TEIKIMO TAISYKLĖS
Mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjas/NEO Finance – „NEO Finance“, AB (juridinio asmens kodas 303225546, buveinės adresas Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius, Lietuvos Respublika, tel. 8 700 80075, el. p. info@paskoluklubas.lt, interneto svetainė https://www.paskoluklubas.lt/; Elektroninių pinigų įstaigos licencija Nr. 7, išduota 2017 m. sausio 5 d., licenciją išdavusi ir priežiūrą vykdanti institucija yra Lietuvos bankas https://www.lb.lt/; duomenys apie NEO Finance kaupiami ir saugomi VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų registre), jos filialai ir atstovybės bei kiti juridiniai asmenys, kuriuos NEO Finance pasitelkia teikdama paslaugas ir kurie yra įgalioti veikti NEO Finance vardu. Visas mokėjimo paslaugas teiks išimtinai NEO Finance, AB.

Mokėtojas – fizinis (privatus) ar juridinis asmuo, kuris inicijuoja mokėjimo nurodymą NEO Finance sistemoje, naudodamasis NEO Finance, AB teikiama Mokėjimo inicijavimo paslauga.

Mokėjimo inicijavimo paslauga (MIP) – mokėjimo nurodymo, susijusio su kito mokėjimo paslaugų tiekėjo įstaigoje turima mokėjimo sąskaita, inicijavimo Mokėtojo prašymu paslauga per Mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėją.

Mokėjimo paslaugų teikėjas (MPT) – šiose taisyklėse suprantamas kaip Mokėjimo paslaugų teikėjas, kurio įstaigoje Mokėtojas turi savo mokėjimo sąskaitą, iš kurios Mokėtojas ketina vykdyti mokėjimo pervedimą (pvz. bankai, kitos kredito įstaigos ir pan.).

Mokėjimo inicijavimo paslaugos pagrindinės savybės
1. Šiomis Taisyklėmis, su kuriomis Mokėtojui sudaroma galimybė susipažinti prieš pasinaudojant MIP, nustatomas Mokėjimo inicijavimo paslaugos teikimo NEO Finance sistemoje veikimas, pateikiamos pagrindinės Mokėjimo inicijavimo paslaugos savybės, reglamentuojamas Mokėtojo duomenų pateikimas Mokėjimo inicijavimo paslaugos tikslu bei šių duomenų saugumas ir konfidencialumas.

2. NEO Finance teikiama Mokėjimo inicijavimo paslauga suteikia Mokėtojui galimybę per NEO Finance sistemą prisijungti prie savo asmeninės elektroninės bankininkystės, pateikti automatiškai suformuotą mokėjimo nurodymą savo MPT ir jį patvirtinti (autorizuoti). Mokėtojas inicijuoja ir pateikia Mokėjimo nurodymą, jungdamasis ne tiesiogiai prie savo elektroninės bankininkystės, o per Mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjo sukurtą programinį sprendimą.

3. Apie Mokėtojui taikomą komisinį mokestį bei jo dydį Mokėtojas NEO Finance sistemoje yra informuojamas prieš mokėjimo nurodymo inicijavimą. Mokėtojas šiomis Taisyklėmis yra informuojamas, kad mokėjimo pervedimui bus taikomas įprastas Mokėtojui taikomas MPT komisinis mokestis už atitinkamo tipo mokėjimo pavedimus, kurį nuskaito Mokėtojo MPT. Jeigu Mokėtojo MPT informuos apie tokio pervedimo kainą, NEO Finance taip pat informuos Mokėtoją prieš autorizuojant mokėjimo pervedimą.

Detalus mokėjimo inicijavimo paslaugos veikimas
4. Mokėtojas inicijuodamas mokėjimo nurodymą iš savo turimos mokėjimo sąskaitos, jam atlikti pateikia NEO Finance sukurtoje saugioje MIP terpėje (svetainėje) savo elektroninės bankininkystės duomenis, kuriuos suveda į NEO Finance sistemoje pateiktus tam skirtus informacijos laukus. Kai Mokėtojo bankas:

4.1. „Swedbank“, AB 1) M. parašas – Naudotojo ID ir telefono Nr.; 2) Smart-ID – Naudotojo ID ir telefono Nr.; 3) Kodu kortelė – Naudotojo ID ir Slaptažodį; 4) PIN generatorius – Naudoto ID ir slaptažodis;
4.2. SEB bankas, AB 1) M. parašas – Atpažinimo kodas; 2) Smart-ID – Atpažinimo kodas; 3) Generatorius/kortelė – atpažinimo kodas;
4.3. Luminor bank, AB (DNB) – 1) M. parašas – Prisijungimo kodas; 2) Smart-ID – Prisijungimo kodas; 3) PIN kortelė/ Generatorius – atpažinimo kodas;
4.4. Luminor bank, AB (Nordea) – 1) M- parašas – Kliento numeris; 2) Nordea Codes – Kliento numeris; 3) Generatorius – Kliento numeris;
4.5. AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas – 1) M- parašas – Naudotojo vardas; 2) Kodu kortelė – Naudotojo vardas ir slaptažodis; 3) Generatorius – Naudotojo vardas ir slaptažodis;
4.6. Šiaulių bankas, AB – 1) M. parašas – Naudotojo vardas (ID) ir naudotojo slaptažodis; 2) Naudotojo vardas (ID) ir naudotojo slaptažodis; 3) Kodu kortelė – Naudotojo vardas (ID) ir naudotojo slaptažodis; 4) Generatorius – Naudotojo vardas (ID) ir naudotojo slaptažodis.

5. Naudodama Mokėtojo pateiktus elektroninės bankininkystės duomenis, NEO Finance sistema automatiškai jungiasi prie Mokėtojo elektroninės bankininkystės, inicijuodama mokėjimo nurodymą. Vykdydama šią funkciją, NEO Finance nerenka, nekaupia ir nesaugo Mokėtojo pateiktų elektroninės bankininkystės duomenų (personalizuotų saugumo požymių), o galutinis duomenų gavėjas yra Mokėtojo nurodytas mokėjimo gavėjas. Informacija, kuri naudojama jungiantis prie Mokėtojo elektroninės bankininkystės (kliento atpažinimo kodas, slaptažodis, generatoriaus kodais, slaptažodžių kortelių kodai ar kt.), yra užšifruojama ir naudojama tik vienkartiniam mokėjimo nurodymo inicijavimui ir vienos sesijos metu, sesija palaikoma tol, kol sulaukiama pasirašyto mokėjimo patvirtinimo iš MPT.

6. Mokėtojas, sutikimą inicijuoti MIP išreiškia elektroniniu būdu įvesdamas savo elektroninės bankininkystės duomenis. Mokėtojas, naudodamasis NEO Finance teikiama MIP, pats asmeniškai savo vardu ir vienašališkai inicijuoja mokėjimo nurodymo pateikimą savo pasirinktam MPT. Atšaukti mokėjimo nurodymą galima iki momento, kai Mokėtojas davė sutikimą inicijuoti MIP.

7. Jei Mokėtojas konkrečioje MPT įstaigoje turi daugiau nei vieną mokėjimo sąskaitą, mokėjimo proceso metu Mokėtojas pasirenka tą, iš kurios ketina atlikti mokėjimą.

8. Jeigu Mokėtojo pasirinktoje sąskaitoje nėra mokėjimo nurodyme nurodytos valiutos arba jos kiekis nėra pakankamas, Mokėtojui nėra suteikiama valiutos keitimo galimybė.

9. NEO Finance suteikdama MIP Mokėtojui automatiškai suformuoja mokėjimo nurodymą pagal NEO Finance pateiktus Mokėtojo duomenis, kuriame automatiškai nurodoma:

9.1. mokėjimo suma, kurią mokėjimo nurodymo inicijavimo metu patvirtino Mokėtojas, kai mokėjimo sumą nurodė arba pats Mokėtojas, arba Pardavėjas (NEO Finance verslo klientas), iš kurio paslaugas ar prekes ketina pirkti Mokėtojas;
9.2. lėšų gavėjo vardas ir pavardė arba pavadinimas bei gavėjo sąskaitos numeris;
9.3. mokėjimo paskirtis:
9.3.1. jei lėšų gavėjas yra Pardavėjas (NEO Finance verslo klientas), iš kurio paslaugas ar prekes ketina pirkti Mokėtojas – mokėjimo paskirtis nurodoma pagal Pardavėjo (NEO Finance kliento) duomenis sistemoje, pagal kuriuos vėliau pardavėjas (lėšų gavėjas) galėtų paprastai atpažinti mokėjimo nurodymą ir už kokias prekes ar paslaugas ar kokiu tikslu jis atliktas;
9.3.2. jeigu lėšų gavėjas yra pats Mokėtojas, kuris siekia pasipildyti savo NEO Finance mokėjimo sąskaitą, mokėjimo paskirtis nurodoma atsižvelgiant Mokėtojo pasirinkta sąskaitos papildymo tikslą.

10. Suformavus pervedimo nurodymą, jame negali būti pakeista suma, gavėjas ar kiti operacijos duomenys.

11. Mokėtojas patvirtina (autorizuoja) NEO Finance automatiškai suformuotą mokėjimo nurodymą.

12. Po sėkmingai atlikto mokėjimo nurodymo vykdymo inicijavimo, NEO Finance pateikia Mokėtojui ir gavėjui patvirtinimą apie tinkamą mokėjimo nurodymo inicijavimą ir sėkmingai atliktą Mokėjimo nurodymą. Kartu su šia informacija NEO Finance pateikia duomenis, leidžiančius mokėtojui ir gavėjui atpažinti mokėjimo operaciją, mokėjimo operacijos sumą ir tam tikrais atvejais (pavyzdžiui naudojantis asmens kodo perdavimo paslauga) gavėjui atpažinti Mokėtoją, kartu su mokėjimo operacija persiųstais duomenimis.

13. Mokėtojui iniciavus mokėjimo nurodymą, mokėjimas įvykdomas:

13.1. jei Mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra tame pačiame banke – tą pačią banko darbo dieną;
13.2. jei gavėjo sąskaita yra kitame banke – ne vėliau kaip iki kito banko darbo dienos pabaigos.

14. NEO Finance informuoja lėšų gavėją apie sėkmingą mokėjimo įvykdymą.

15. NEO Finance, inicijuodama mokėjimo nurodymo pateikimą ir vykdymą, pateikia Mokėtojui ir gavėjui duomenis, leidžiančius identifikuoti mokėjimą ir Mokėtoją.

16. NEO Finance, teikdama Mokėjimo inicijavimo paslaugą, jokiu momentu nelaiko Mokėtojo lėšų, o iš karto įskaito jas į Gavėjo NEO Finance sąskaitą, išleidusi už jas elektroninius pinigus, arba į Gavėjo sąskaitą kitoje finansų įstaigoje.

17. Jeigu inicijuojant mokėjimo nurodymą, Mokėtojo MPT prašo pakeisti slaptažodį, užpildyti anketą ar atsakyti į kokius nors klausimus, šie MPT klausimai neteikiami mokėtojui. NEO Finance informuos Mokėtoją apie tai, kad tolimesnis MIP teikimas konkrečiu atveju neįmanomas, nes Mokėtojo MPT prašo slaptažodį, užpildyti anketą ar atsakyti į kokius nors klausimus.

Atsakomybė
18. NEO Finance prisiima pilną atsakomybę už teisingą Mokėtojo mokėjimo nurodymo pateikimą Mokėtojo pasirinktam MPT bei pateiktų elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenų saugumą ir konfidencialumą.

19. Jei NEO Finance pagal Mokėtojo inicijuotą pervedimą suteikė MIP ir įskaitė Mokėtojo nurodytas lėšas gavėjui, tačiau dėl kokių nors priežasčių lėšos iš Mokėtojo sąskaitos nebuvo nuskaitytos ir pervestos ar buvo grąžintos Mokėtojui, tokias lėšas Mokėtojas privalo pervesti į NEO Finance nurodytą sąskaitą.

Duomenų apsauga
20. NEO Finance, užtikrindama mokėjimo pervedimų saugumą ir Mokėtojų duomenų konfidencialumą, nesaugo jokių Mokėtojo duomenų, susijusių su personalizuotais saugumo požymiais (pvz. unikalių identifikatorių, slaptažodžių ar mokėjimo nurodymų patvirtinimo (autorizavimo) kodų) informacinių technologijų sistemose ir naudojamuose serveriuose. Visi gauti duomenys yra pateikiami paties asmens duomenų subjekto.

21. Visi Mokėtojo personalizuoti prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys (personalizuoti saugumo požymiai) yra naudojami tik vienkartinės sesijos metu, jie yra perdavimo metu šifruojami ir NEO Finance sistemoje negali būti matomi, atkuriami ir panaudojami. Mokėtojas, kiekvieną kartą inicijuodamas mokėjimą privalo iš naujo patvirtinti savo tapatybę jo sąskaitą tvarkančiam MPT.

22. Visi Mokėtojo NEO Finance sistemoje pateikti duomenys mokėjimo vykdymo metu yra saugiu kanalu, kuris yra apsaugotas SSL sertifikatu, perduodami MPT įstaigai. Todėl Mokėtojo prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys bei mokėjimo nurodymų patvirtinimo (autorizavimo) kodai išlieka saugūs ir negali būti perimti trečiųjų asmenų.

23. NEO Finance sistemoje mokėjimo paslaugų teikimo tikslu (konkrečiai teikiant MIP) yra renkami ir saugomi šie duomenys apie mokėjimo pervedimą: mokėtojo vardas ir pavardė (arba pavadinimas); asmens kodas (jeigu Pardavėjo (NEO Finance verslo klientas) klientams suteikiama asmens kodo perdavimo paslauga), mokėjimo data; mokėjimo suma; mokėjimo paskirtis; mokėtojo sąskaitos numeris.

24. NEO Finance informuoja Mokėtoją apie tai, jog jo asmens duomenys bus tvarkomi NEO Finance ir Mokėtojas, inicijuodamas mokėjimo nurodymą NEO Finance sistemoje MIP pagalba, sutinka, kad NEO Finance tvarkytų ir saugotų jo asmens duomenis. Mokėtojui, nesutikus, jog jo asmens duomenys bus tvarkomi NEO Finance, paslauga Mokėtojui negali būti teikiama.

25. NEO Finance tvarko asmens duomenis, laikydamasi šių nuostatų:

25.1. užtikrina, kad Mokėtojo personalizuoti saugumo požymiai nebūtų prieinami kitoms šalims, išskyrus patį Mokėtoją ir personalizuotų saugumo požymių išdavėją (atitinkamą MPT);
25.2. užtikrina, kad informacija apie Mokėtoją, gauta teikiant Mokėjimo inicijavimo paslaugą, būtų suteikta tik lėšų gavėjui ir tik gavus aiškų paslaugų naudotojo sutikimą;
25.3. įgyvendina priemones, skirtas užkirsti kelią mokėjimo inicijavimo paslaugomis pasinaudoti asmenims, siekiantiems apgaule įgyti lėšų arba jas užvaldyti.
25.4. nesaugo neskelbtinų paslaugų naudotojo mokėjimo duomenų, t.y. tokių duomenų, kuriuos panaudojus galima sukčiauti ir kurie apima personalizuotus saugumo požymius;
25.5. neprašo pateikti kitų duomenų, išskyrus tuos, kurių reikia Mokėjimo inicijavimo paslaugai teikti;
25.6. nenaudoja duomenų kitais tikslais nei Mokėjimo inicijavimo paslaugai teikti, neturi prieigos prie duomenų ir jų nesaugo kitais, nei minėti, tikslais;
25.7. įgyvendina tinkamas organizacines ir technines priemones, skirtas apsaugoti asmens duomenims nuo atsitiktinio arba neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo, kaip nustatyta asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančiuose teisės aktuose;
25.8. nekeičia sumos, gavėjo ar kitų mokėjimo operacijos savybių;

26. Asmens duomenų subjektas turi teisę reikalauti, kad jam būtų leista susipažinti su NEO Finance turimais jo asmens duomenimis bei kaip jie yra tvarkomi ir prašyti tokius duomenis jam pateikti. Vieną kartą per kalendorinius metus duomenys gali būti teikiami neatlygintinai, tačiau kitais atvejais už duomenų teikimą gali būti nustatytas atlygis, neviršijantis duomenų teikimo sąnaudų.

27. Asmens duomenų subjektas turi teisę reikalauti, kad NEO Finance nemokamai pataisytų visus jo asmens duomenų netikslumus juos ištrintų, apribotų arba perkeltų. Taip pat asmens duomenų subjektas turi teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys bei kad jie būtų atskleisti trečiosioms šalims, išskyrus jei tai reikalinga tinklalapyje nurodytoms paslaugoms teikti. Atkreiptinas dėmesys, jog teisė reikalauti nedelsiant ištrinti asmens duomenis gali būti ribojama ar negalima dėl NEO Finance kaip mokėjimo paslaugų teikėjo teisės aktais nustatytos prievolės saugoti duomenis apie kliento tapatybės nustatymą, mokėjimo operacijas, sudarytas sutartį ir kt. teisės aktuose nustatytą laikotarpį.

28. Asmens duomenys Mokėjimo iniciavimo paslaugos tikslu yra saugomi 3 metus nuo jų gavimo.

29. Prašymą dėl susipažinimo, pataisymų ar nesutikimo galite siųsti NEO Finance asmens duomenų pareigūno elektroninio pašto adresu: asmensduomenys@neofinance.lt. Prašyme turi būti aiškiai nurodytas vardas ir pavardė.

Baigiamosios nuostatos
30. Šių taisyklių aiškinimui yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

31. Mokėtojai turi teisę teikti skundus ar pretenzijas dėl suteiktų mokėjimo paslaugų, bendru el. paštu mip@neofinance.com. Rašytinis Mokėtojo skundas išnagrinėjamas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai dėl priežasčių, kurių NEO Finance negali kontroliuoti, atsakymo neįmanoma pateikti per 15 darbo dienų, NEO Finance pateikia negalutinį atsakymą. Bet kuriuo atveju galutinio atsakymo pateikimo terminas neviršys 35 darbo dienų.

32. Mokėtojas, manydamas, kad NEO Finance pažeidė jo teises ar įstatymu saugomus interesus, turi teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos teismą arba, jeigu Mokėtojas yra vartotojas, į vartojimo ginčus ne teismo tvarka nagrinėjančią instituciją Lietuvos banką (adresas Gedimino pr. 6, LT-01103 Vilnius; telefonas +370 5 268 0029; el. paštas info@lb.lt; interneto svetainė www.lb.lt), Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius; telefonas +370 5 262 6751; el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainė www.vvtat.lt.), Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, (adresas A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius; telefonas +370 5 271 2804; el. paštas ada@ada.lt ; interneto svetainė www.ada.lt).

33. Šios Taisyklės įsigalioja Mokėtojui inicijuojant mokėjimo nurodymą, naudojantis NEO Finance sistemoje teikiama MIP. Asmuo, naudodamasis MIP NEO Finance sistemoje pripažįsta, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.

34. NEO Finance pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai keisti šias Taisykles ir tokie pasikeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo. Asmenims rekomenduojama visuomet susipažinti su naujausia šių Taisyklių versija.

Uždaryti
Uždaryti
Prisijungti



Spa Ceylon Lietuva